Bakan Uraloğlu, yazılı açıklamasında, Çamlıca Kulesi'ne İstanbulluların yanı sıra şehri ziyarete gelen turistlerin de ilgi gösterdiklerini belirtti.İstanbul'un silüetini, tarihi simgelerini ve doğal güzelliklerini panoramik manzaralarla sunan kulenin ziyaretçi akınına uğradığına dikkati çeken Bakan Uraloğlu, "29 Mayıs 2021'de Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan tarafından açılan Çamlıca Kulesi'ni bugüne kadar 1 milyon 800 bin kişi ziyaret etti." ifadesini kullandı.Uraloğlu, dünyada 100 FM radyo yayınının aynı noktadan yapılabildiği tek yer olan Çamlıca Kulesi'nin 369 metre uzunluğu ve deniz seviyesinden 587 metre yüksekliğiyle Avrupa'nın en yüksek kulesi olduğunu anımsattı.
Genel
Yayınlanma: 29 Mayıs 2024 - 11:59
Çamlıca Kulesi'ni 1 milyon 800 bin kişi ziyaret etti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul'un silüetini, tarihi simgelerini ve doğal güzelliklerini panoramik manzaralarla sunan Çamlıca Kulesi'ni 3 yılda 1 milyon 800 bin kişinin ziyaret ettiğini açıkladı.
Genel
29 Mayıs 2024 - 11:59










