Merkez Yüreğir ilçesi Başak Mahallesi'nde birlikte kaldıkları evde 24 Şubat'ta ağabeyi Sinan Ş'yi (28) bıçaklayarak öldürdüğü gerekçesiyle tutuklanan Selahattin Ş. (26) hakkında savcılıkça yürütülen soruşturma tamamlandı.Adana 12. Ağır Ceza Mahkemesince kabul edilen iddianamede, sanığın aynı evde kaldığı ağabeyinden markete gidip ekmek almasını istemesi nedeniyle kardeşler arasında tartışma yaşandığı belirtildi.Selahattin Ş'nin ağabeyine "Yemek hazır, git ekmek al" dediği, bunu reddeden Sinan Ş'nin "Ben almam, git sen al" diye karşılık verdiği belirtilen iddianamede, bu tartışmanın büyümesi üzerine çıkan kavgada Selahattin Ş'nin ağabeyini bıçaklayarak öldürdüğü kaydedildi.
Asayiş
Yayınlanma: 30 Mayıs 2024 - 12:01
Kardeşini ekmek almaya kim gitsin kavgasında öldürmüş
Adana'da marketten ekmek almaya kimin gideceği konusunda çıkan kavgada ağabeyini bıçaklayarak öldüren tutuklu sanık hakkında ağırlaştırılmış müebbet hapis talebiyle dava açıldı.
Asayiş
30 Mayıs 2024 - 12:01












