Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, uçak yolculuklarında yolculara ücretsiz su ikramı yapılması yönünde uygulamanın başlatılması için hava yolu şirketlerine talimat verildiğini duyurdu.Uraloğlu, `Sivil Havacılık Genel Müdürlüğümüz eliyle yolcu taşımacılığı yapan tüm havayolu işletmelerine gönderdiğimiz talimat kapsamında, uçuş süresince her yolcuya en az 200 mililitre içme suyunun ücretsiz temin edilmesi zorunlu olacak. Bu uygulama kapsamında uçuş süreleri değerlendirmeye alınmayacak` ifadelerini kullandı.
Genel
Yayınlanma: 07 Eylül 2025 - 12:32
Uçaklarda ücretsiz su dönemi başladı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, uçaklarda her yolcuya ücretsiz içme suyu ikram edileceğini
Genel
07 Eylül 2025 - 12:32












